czwartek, 25 października 2012

O mnie

Magdalena Dudek
Witam na moim blogu poświęconym żywieniu dzieci zdrowych i alergicznych metodą pięciu przemian.
Moja przygoda z dietą i całą filozofią medycyny chińskiej zaczęła się we wrześniu 2007 roku.Miałam ciężko chore dziecko -azs nie do wyleczenia , astma, gronkowiec , przewlekły nieżyt nos, non stop zapalenia płuc, oskrzeli i krtani oczywiście z przykurczami, do tego anemia i uczulenie na wszystko co tylko możliwe. Nie miałam czym dziecka karmic .Wszystkie mleka dla alergików go uczulały i było coraz gorzej. Wtedy natknęłam się na posta na temat diety pp zakupiłam książki i zaczęła się moja rodzinna przygoda. Moje opracowania oparłam na wskazówkach Pani Anny Ciesielskiej ,która na własnej skórze i doświadczeniu opracowała metode. Metoda działa cuda więc postanowiłam na własnym doświadczeniu żywienia alergika uczulonego na wszystko opracowac tego bloga. A ,że jestem mamą jeszcze 2 zdrowych dzieci to mój zakres doświadczeń jest o niebo szerszy.Dziś prowadzę kursy gotowania i konsultacje żywieniowe dobierając potrawy do odpowiedniej grupy wiekowej i dolegliwości.Zapraszam do zapoznania się z filozofią i przeglądu fotek z czego wyszedł mój najmłodszy.

Kaspian-jak wyleczyłam to co nieuleczalne-zdjęcia
http://magda208.fotosik.pl/albumy/303203.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz